Sunday, February 26, 2012

يادداشتي كوتاه





1- در پاسخ به دوست عزيزي كه از سختي خواندن نوشته هاي من به دليل فيلترينگ شديد گفته بودند: براي دنبال كردن نوشته هاي چند راه همچنان پيش روي شما هست. 
اول : همان گودر- مي دانم با پروتكل http امكان رفتن به گودر نيست اما اگر در خود گوگل سرچ كنيد google reader  بعد روي آن كليك كنيد حتما شما را به همان صفحه كذايي بدتركيب فيلترينگ مي برد. اما شما همان بالا در ادرس بار پشت www پروتكل https  و ://  را اضافه كنيد بعد دوباره كليك كنيد . اين بار مطمئنا وارد گودر خواهيد شد.تازه مي توانيد بعد از اتمام كارتان در گودر كه با آن پروتكل دوم باز كرده ايد تب را نبنديد. اگر با فايرفاكس كار مي كنيد هربار كه وارد شويد خود به خود بازش مي كند و ديگر به هربار اين كار را تكرار كردن نيازي نيست. ( اگر نمي توانيد تب هاي فايرفاكس را موقع بسته كردن و باز كردن دوباره ، نگه داريد بگوييد بنويسم چطوري  مي شود اين كار را كرد.)
دومين راه اينست كه يك بار ديگر با سختي خودتان را به وب لاگ برسانيد. در قسمت پايين follow by email هست. اي ميلتان را وارد كنيد. بعدش تاييد كنيد و نهايتا در خود ميل باكس هم روي لينكي كه فيدبرنر برايتان فرستاده كليك كنيد تا تاييد نهايي شود. آن موقع ديگر هربار مطلبي نوشته شود بطور اتوماتيك براي شما يك ميل از آن فرستاده مي شود. ( از نظر اينكه بخواهيد ناشناس باشيد هم خيالتان راحت باشد چون فكر مي كنم من به ليست اي ميل هاي احتمالي دسترسي نداشته باشم .)

2- پست ران پل - كه قبل از اين پست دوباره اشتباهي منتشر كردم ولي مي گذارم بماند - را مدتها قبل نوشته و منتشر كرده بودم. آن زمان ميشل باخمن هنوز در رقابت هاي جمهوري خواهان بود ( حالا ديگر نيست) اما آن پست هنوز هم قابل خواندن است و ران پل همچنان آدم بسيار محترمي كه نظراتش همچنان در مورد ايران و انتقاد از ساير دخالت ها و قلدربازي هاي امريكا همچنان بر قوت خود باقي هستند. 

3- امام خميني زماني گفته بودند : "مجلس عصاره تمام فضيلت هاي ملت است" ، من قصد تخطئه ندارم ( چون كسي نيستم كه بخواهم داشته باشم) اما واقعا آدمي مثل علي مطهري يا آدم هاي كينه توزي مثل احمدي توكلي يا كاتوزيان يا آدمي مثل باهنر كه سالهاست سر سفره اي كه از قبل برادر شهيدش پهن شده نشسته و به هيچ وجهي حاضر به ترك سفره نيست  يا عباسپور با آن فضاحت دانشگاه آزاد واقعا عصاره كدام فضيلت هستند ؟ آنها عصاره دشمني و دهن كجي و كينه توزي و حسادت هستند  كه مطئنا هيچ كدام فضيلتي محسوب نمي شوند. اگر كسي مي داند به من هم بگويد شايد مجاب بشوم. 

4- با اين پست آقاي حامد فتاحي موافقم و من هم براي جاهاي خالي كه باقي مانده در ليست انتخاباتي نام محمود احمدي ن‍ژاد را خواهم نوشت. اين نشانه نوعي اعتراض خواهد بود.  

5- در ليست اصولگرايان يكي دو نام آدم حسابي البته!‌پيدا مي شود. يكي شان آقاي دكتر مرندي هستند ، ديگري اقاي حداد عادل و شايد يكي دو نفر ديگر. اگر اسامي شان را ديدم همين جا دوباره اضافه خواهم كرد. جان هركسي كه دوست داريد ( علي الخصوص مادرتان)  به آنهايي كه در شماره 3 نوشته ام راي ندهيد. بگذاريد اين رانت خوارهاي سهم خواه كه كارشان راه انداختن هياهو بر سر هيچ است را بايكوت كنيم.

6- راي به نادر طالب زاده را فراموش نكنيد.






بعد التحرير : 
در جواب دوست ديگري كه بعد از خواندن اين مطلب به من نوشتند توكلي را از نزديك مي شناسند و بستن صفت "كينه توز" به ايشان اشتباه است. اين تكه خواندني است : 
 
"بعد از عدم رأی اعتماد به وزارت آقای سجادی به عنوان وزیر ورزش بعضی از نمایندگان دیداری با مقام معظم رهبری داشتند. حضرت آقا فرمودند: حادثه‌ی مجلس، مرا ناراحت کرد، من به خدا پناه می‌برم، صریح و روشن در این جلسه به رئیس جمهور اهانت شد؛ بالاخره ایشان نفر دوم کشور است، سابقه نداشته است. این یک ظلم است. مجلسی که عصاره‌ی فضائل ملت است، باید این‌طور رئیس جمهور مملکت را هو کنند؟ این چه عصاره‌ی فضائلی است؟! بعد اشاره فرمودند: قبلاً هم چند بار به آقای لاریجانی تذکر داده‌ام که نگذارید رابطه‌ی مجلس و دولت به تنش کشیده بشود... آقای لاریجانی و هیئت رئیسه مقصر این قضایا هستند... مخالفت با مسئولان عیب ندارد. دو نوع است: منطقی و مثبت، یک روش آن است که بیایید نظر کارشناسی خود را بدهید و رد بکنید؛ نوع دوم آن، کینه‌جویانه است – که در این‌جا تعریضی به آقای توکلی داشتند که – آقای توکلی! انتقادهای شما از نوع دوم و کینه‌جویانه است. بعد، استیضاح آقای صالحی را مثال می‌زنند و به آقای توکلی انتقاد می‌کنند، بعد به آقای لاریجانی می‌فرمایند: آقای لاریجانی! این بساط هوچی‌گری را در مجلس جمع کنید. آقای حسینیان نماینده‌ی شیراز در سخنرانی خود در شیراز این جمله را اضافه می‌کند که« من رهبری را هیچ وقت به این ناراحتی ندیده بودم ایشان فرمودند:مجلس رذالت نشان داد.». +




1 comment:

Unknown said...

خانم صادقی؛

یک راه خوب دیگر به منظور سهولت دسترسی خوانندگان به مطالب شما، ایجاد «صفحه»ی «عصر بیگناهی» در گوگل پلاس است (خوشبختانه گوگل پلاس هنوز فیلتر نیست).
ار نظر تکنیکی کار بسیار راحتی است و خوانندگان می توانند به این طریق مطالب شما را پیگری کنند.

در ضمن هر مطلب نشانی یگانه ای خواهد داشت که افراد غیر-عضو در گوگل پلاس هم خواهند توانست با تعقیب لینک، مطلب را مشاهده کنند.

با احترام